torsdag 6 mars 2014

Något fullt upp....

typ på alla håll & kanter!! Puuuhhhh
Verandabygget går framåt fort, så jag har fått hämta virke som en blådåre, haha
Min efterlängtade mosaik kom idag, äntligen!!!!
Så fortsatt fix på badrummet, nästa vecka blir det.
Har även hämtat virke till bygge av nya portar till stallet mm
Det händer mkt nu, och det är roligt verkligen, men det innebär ju också att jag måste fixa fram allt dom behöver, men det har jag typ gjort i hela veckan... Jobbat mm
Hämtade hem min data igår, som har varit på lagning.
Idag var jag på efterkontroll med Johannez o hans öron, o imorgon dit igen, för att snacka med läkaren, om där är nån förändring.
Skulle verkligen ha ridit, men tiden har inte räckt till, så jag hoppas på helgen här nu...




 Jag kikar in snart igen, när det blir tid till det!!!
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!