onsdag 26 februari 2014

Nu går det framåt

Hej hej!!
Bloggar tyvärr inte så mycket nu.
Har inte riktigt tid till det.
Har en massa saker igång, vi har hjälp att fixa vårt badrum,  skönt ska det bli.
Det går framåt, golvet är lagt nu, men jag väntar på min mossaik som skulle ha kommit i måndags,  men ack nej!

Sen ska vi även göra vid vår ofärdiga veranda,  blir fint nu till våren.
Även paddocken ska få ett upplyft,  ska bli roligt att kunna hoppa mer hemma sen.

Idag har jag invigt min nya stekgryta med att göra lite kalops.
Sen fick jag för mig att göra cupcakes i min nya glasskål, men frostingen får göras imorgon,  för när jag körde hela vägen till affären,  för att handla det som saknades.
Så hade jag glömt plånboken hemma. Grrr

Annars är det bara fint, lite att stå i bara, & mattias jobbar borta i veckorna nu.
Har satt igång carlie, tänkte att nu är det snart dags för Z bus, men väntar nog till paddocken blir klar först.

Åh vår lilla valp Baldor växer, så det knakar.
Fast jag kämpar på för att få han rumsren, lättare sagt än gjort det du. Haha

Ni får ha det gött tills vi hörs igen.
Puss & Kram till er alla!  Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!