fredag 27 september 2013

Vilken Morgon...

Börjar med att jag först försover mig, men jag hann ändå i tid,körde barnen till skolan bara!
Men sen när jag ska ta ut contan,så tog jag ut Loreda först,sprang in o hämtade contan,o det gick bra, tills vi närmar oss hagen då tvärvägrar han att gå, hade verkligen en faijt,men jag blev så irriterad,så jag släppte han i mellanhagen istället.
Tar ut dom andra hästarna,det gick bra,han hälsade på alla,utan problem o Loreda kunde bry sig mindre!!!
 
Men innan jag hann öppna in i Loredas hage, så hoppade han igenomlinan,så ännu en grindsnöre sönder. arrrrggg
Så nu går dom ihop alla istället & får göra så hädanefter.
 
 
Contan är väldigt nyfiken påCarlie, men springer snabbt tillbaka till mamma haha
Kan nog behövas tuktas lite...
 
 
Nu ska jag in o handla, sen mocka mm
 
Hoppas ni får en trevlig fredag!!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!