onsdag 18 september 2013

Nytt nytt nytt..

Hej!
Först vill jag börja med att hälsa vår lilla nykomling Greta välkommen till stallet, en söt liten fux, som är under inridning av Alex, som dessutom hoppade för första ggn här igår, o skötte sig så bra! 

Sen var det en viss Ulrika, som chockade mig & Anders, hon skulle hoppa lite, o det gick bra, hon tyckte att det var så roligt, att hon bara fortsatte att hoppa, riktigt roligt att se. 


Idag har barnen haft jogging i skolan, det hade gått bra, dom hade sprungit många varv! 

Sen så red jag, Alex & ulli ut idag!
Alex hoppade Z o han var ju något övertaggad på hinderna, kan man säga. Har problem med att byta galopp, som man hoppas bli bättre när när han orkar bära sig själv bättre! 


Sen fikade vi lite gott med hembakt som Sofie hade bakat, o Alex bjöd på! 
Nu har jag tittat lite idol, lite mer tv sen sängen. Är hemma torsdag & fredag för barnen har studiedagar,åh då tänkte jag passa på att städa en del. 
Mamma kommer oxå hälsar på en sväng imorgon! 


(Mitt första hoppfoto på mig & lilla gossen!)     Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!