onsdag 4 september 2013

Nu kommer hösten..

Åh jag tycker att det är mysigt med hösten, alla fina färger!
Att tända en brasa, när det börjar bli ruggigt ute.. Jag ska göra lite höstfint i mina krukor nu en dag, åh sätta ner lite lökar. 

Idag hämtade jan mig o körde mig till jobb, väl klar så tog jag vår firmabil med hem, tills min är klar!
När jag väl var hemma, så ringer Mattias o säger att jag måste komma till firman igen, för dom har glömt en slang i bilen dom måste ha nu, ja så det var bara att köra ner igen!  Hmm 
Efter mockning, så red jag & Thea i paddocken en sväng, innan jag fixade kvällsmaten!!

Sen kom Alex o red Z första ggn efter fixandet med hans rygg, åh måste säga att han var mkt trevligare att titta på, bakkärran var mkt bättre, Alex tyckte det var som att rida på en helt ny häst!!

Jag red oxå han, åh han upplevs så mycket maffigare än Carl, när man sitter på han, härlig gång, kändes bra idag, för jag vågade rida han idag, hålla om han o inte vara passiv, som sist!
Alex var snäll o hjälpte mig från marken, känns så mkt tryggare, när hon säger till mig vad jag ska göra! Tack!! ❤

Nu ska jag titta lite på idol!!
Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!