torsdag 26 september 2013

Massor idag!

Efter jobb var jag iväg & fixade en ny grimma till Loreda.
Sen hem & slängde i mig en snabb lunch, typ flingor fil & knäcke....
Sen målade jag en del på mammas skåp, sen kom lillgossen hem, läste lite läxa med han & installerade program för lärning, på datan, fick in det, men kunde dåligt spela dem, så mattias får hjälpa mig & kolla på det imorgon!
 
Sen tog jag stallet, och då kom mamma en sväng.
Var även ute & tog kort på Lordas svans, som Conztantino har ätit upp, haha
 

Jag gjorde lite snabb kvällsmat till oss, och då kom Alex, så vi red ut
Carlie & Greta, sen red Alex Z, tränade på att hoppa kryss genom volten med han, och det gick bra, lyssnade bättre och landade det mesta i rätt galopp.
 
Sen stack Alex till Sofie & fixade med hästarna.
När hon kom igen, så harvade vi paddocken, Mattias & Alex stod på harven o jag körde, det blev bättre, får göra det lite nu när vi kan och hinner!
 
Läst saga för gossen o tränat läxan igen, Thea har tränat på sin läsning!
 
Nu sitter jag här, vid datorn & ska snar titta lite på tvn.
 
Ska till Helsingborgs ridhus, i helgen för att se första delfinalen i
Swedish Riders Trophy
nu den 28/9 finalen kommer också att vara i Helsingborg!
 
Hörs!! Tjing tjing
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!