söndag 15 september 2013

Helgen...

Hej hopp!!
Helgen har gått snabbt här hemma.
På fredagen så skrittade jag ut med Carlie tidigt på morgonen. senare så hoppade thea med lillis, o vår duktiga stallkille fyllde självmant på vatten till våra hästar!!
Sen på kvällen blev det pizza & godis & filmkväll.

På lördagen så tog jag stallet, sen kom ulli & vi red, när hon hade åkt hem så hade jag ju tänkt att jag skulle hoppa upp på Z själv, Mattias var med & skulle filma.

Allt gick så bra, jag hoppade upp utan problem, gick ut & red han ett pass, som gick bra & sen slutade jag med att jag tog nåt litet skutt, åh oj vad han drog mot hindret, haha

Är såå glad, känns som att jag kom över en stor tröskel på en enda dag! 

Idag har jag o ulli varit i ridhuset & ridit
Carlie lite stel i hö sida, som vi jobbade igenom.

Varit o fixat lite nya kläder till barnen idag,
fotodagar i början på veckan,  sen har dom duschat o blivit rena ikväll.
Mycket läsning på schemat för båda nu framöver! 

Mattias har varit & kitat idag, o sen på jobbet.


Nu blir det snart sängen för min del!!
Kram Linda 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!