tisdag 24 september 2013

Hej igen!!!

Vad jag kunde se så gick det att lägga in en film,, jippi
har fattat nåt av denna datorn i alla fall!
 
Har precis kommit hem efter möte på Kågeröds RF ikväll, mattias har
lagt barnen och sig själv! haha

http://www.kagerodsrf.se/
 
Mamma var här innan idag, åh bjöd på hemmalagad äpplekaka med vaniljvisp, som var såå god, gjort efter recept från Jamie Oliver.
Sen rengjorde hon min köksvask, så snällt!
Hon håller på och målar ett vitrinskåp i vitt, som jag har sån ångest över att jag inte hunnit hjälpa henne med, så imorgon ska jag ut & måla det färdigt till henne, så hon får hem det nångång! (tiden räcker inte till ibland)
 
Alex hoppade z idag, gick bra, måste säga att efter att ha hjälpt han med ryggen, så går han så mkt bättre nu! Idag stressade han inte upp sig lika mkt heller!


(en äldre bild på Z & Alex från tävling)

Imorgon blir det mkt på schemat!
 
Kram Linda
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!