söndag 1 september 2013

Gick sådär idag..

Halloj!! 
Lite trött idag, nog vädret!!
Thea hoppade idag, med dom nymålade planken, o då stannade lillis!
Men Thea var tuff o gav sig inte nåt fick hon hoppa stillastående!
Sprang bredvid nån gång, men till sist gick det bra!!!

Sen stack jag o Johannez till ridhuset & kollade när Alex red 4 åringarna!! 
Dom gick bra!

Senare hoppade jag o Sofie, men det gick inte så bra för mig!!
Mycket framåtvikt, blev osäker på avstånd o istället för att rida, så släppte jag o blev passiv, hmm 
Fick ett stopp, för dåligt ridit helt enkelt!!
Behöver träna mkt bana, bana o bana känner jag!!!

Vi håller på o fixar o trixar med vårt avlopp som snart ska installeras!

Åh jag vill verkligen ha en längre & bredare paddock, så man har möjlighet att göra mer, linjer osv! 

Kram på er!! 

3 kommentarer:

  1. Kan du inte göra en bredare paddock då? :)

    SvaraRadera
  2. Jo jag är på gång, men det är ju inte gratis direkt!! ;0))

    SvaraRadera
  3. Nej det kostar en del.. Men det kostar även att åka iväg till en man trivs med =)

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!