onsdag 14 augusti 2013

Vilket väder

dagen har bjudit på, först har vi sån sommar med torka, o sen vräker det ner utan ände, jaja nu fick jag mitt regn iallafall!! 

Idag fick Carlie skritta efter gårdagens hoppning, Thea var med o hon red lite medans jag o Carl skrittade o tittade på!

Sen har jag försökt att leta upp en kavaj, för jag äger ingen, men hittade inget just nu, så får kolla vidare!!!

Var i ö-a o hämtade lillkillen hos mamma o pappa idag, fick mat, jordgubbar & grädde o lite hembakt på det, tala om lyxigt, hon är duktigt på att baka min mamma! ❤ Han var med mamma på cirkus igår, bara han o mormor. ❤

Tog in hästarna ikväll igen, dom får maxat med hö till natten & kraftfoder, för vi har inget gräs i hagarna nu, väldigt tråkigt att det inte har kunnat växa upp nåt nytt, lilla Loreda har rasat i vilkt, riktigt tråkigt, hon får så mkt hö, så det ligger kvar på morgonen, plus 4kg per giva i kraftfoder 
Hoppas att hon tar sig snart, lilla gumman!!! 

Nytt hö & halm har kommit idag!

Har ni nåt tips på nån snygg svart kavaj med nåt bling, eller knapp, eller en marinblå till rimligt pris i stretch, så skriv gärna till mig!! 

Kram på er!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!