fredag 30 augusti 2013

Toning i håret..

Hej!! 
Sitter just nu med toning i håret & dricker ett glas rödvin!!
Fått gjort en del idag, började dagen med att lina Z, sen en härlig uteritt med Carlie på stubben, sen mockning!
Harvade paddocken, sen målade jag om planken, så jag kan fälla in dom till mina andra hinder!

När Johannez kom hem, så hade jag lovat han att köra o handla kulor, som han skulle betala med egna pengar!
Hittade inte just dom han ville ha, men det blev en stor istället!
Jag hittade en turkos sportbh, som fick komma med hem! 

Sen körde vi hem för att möta upp Thea efter skolan, hämtade med henne & körde till frissan, som jag lovat henne, o det slutade i en kortare, snygg frissa, själv toppade jag mitt, för jag ska ha längre, haha

Sen bar det hem för att rida lillis, Thea red som vanligt, sen satte Johannez upp för första gången o det gick jättebra!

Sen mockade jag o Johannez hagen, medans Thea letade upp sina tävlingskläder, snart dags för det igen!!

När Mattias kom hem körde vi o handlade pizza idag, o film o godis!
Carl o Z är inne, o nu ska jag ta hand om mig själv lite!!

Ha det gott! Linda 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!