söndag 11 augusti 2013

Sååå härlig

Uteritt jag & Thea var ute på idag.
Finns det nåt härligare än att galoppera ute på stubbåkern? 

Sen var jag Alex & Sofie ute o skrittade våra 3 vita Z, Ucce & Stållan.
Z såg ut att vara avkopplad & tog det med ro, han hade fått en fårskinnspad under sadeln, skönt om han slipper ha ont & vi kan komma vidare med han.

Johannez & Thea har lekt med Nova både igår o idag, nu är Markus & Mattias med dom på busfabrikenen. 

Igår var jag i Kågeröd o var funktionär på ponnytävlingarna, sen när jag kom hem blev jag helt slut, fick ledvärk som attans, antagligen blev det värre pga av att åska låg i luften, idag är det mkt bättre. 

Nu ska jag gå in o titta lite tv, innan Paul anka kommer på besök!!

Ha en trevlig söndag alla! Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!