tisdag 13 augusti 2013

Tisdag!!

Hej!! 
Jobbade först idag, åkte hem vid middag, sen hämtade jag Johannez, mamma kom o hämtade han sen! 
Thea har lekt med sin kompis idag!! 
Alex kom med fika idag, sen red hon ut med Z o Johanna en sväng!!

Jag mockade under tiden, sen följde jag med Alex till Sofie o tittade när hon höll på med det nya stoet Greta, söt liten gumma, som skötte sig fint!

Sen hoppade jag & Carlie med Sofie & Ucce, Alex hjälpte oss på marken!
Känndes bra idag, hade bra galopp så avstånden kändes bra, för en gång skull! 
Jag tyckte det var såå mkt roligare att hoppa tillsammans med nån, o lite hjälp än att man är helt själv, o blir lite osäker emellanåt! 

Tog in alla hästarna ikväll, lite kallt o ruggigt ute, o mina fick lite extra kraftfoder!! Behövs när vi inte har nån mat i hagarna längre, skönt att det regnar lite nu!! 

Nej!! Om jag skulle ut på en tävling snart, det var många år sen. Kan man säga!!

Kram Linda! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!