söndag 18 augusti 2013

Ny färg!!

Hej igen!!
Det blev en lucka till idag i lillis box, nu är det bara 2st kvar!!

Jag o Thea var ute o red på banan idag 
Carlie kändes mjuk & fin idag, lillis fick ta det lite lugnt idag!!!

Jag o tias sitter o planerar vad som borde göras innan vintern.
Snickra färdigt verandan på gaveln, putsa upp stallet i vitt & sätta 3 nya lampor, så har vi samma runtom!! 

Jag ville köpa nya dörrar o galler till stallet, men har nu ändrat mig o prioterar hellre att vi får upp vattenkoppar i boxarna, draget varmvattnet in till duchspiltan först, så jag tänker måla om stallet sålänge, det blir i antikgrå, med svart galler, tycker det blir snyggare, efter som jag inte är glad för rött!!!

Har börjat så smått, ska fixa mer färg o större penslar imorgon, efter jobb!
Tar en box i taget, när tiden räcker till.

Nu ska jag snart lägga barnen, först skoldagen imorgon!!

Ha det!!  Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!