tisdag 27 augusti 2013

Gjort en massa..

Hallojsan sa..
Lämnade firmans bil på lagning idag, sen var jag nere & fick tvättat hästtransporten
så nu ser den ok ut igen, skönt!

Mamma kom till mig idag, så medans vi väntade på bil o transporten, så storhandlade vi på citygross.

Sen var vi o åt en god lunch tillsammans i Råå, vidare hemåt, packa in maten!
Sen skulle jag måla vidare på stallet, mamma var snäll o hjälpte mig, o dom säger att jag målar snabbt, då skulle ni sett mamma, hon målade i HyperCard, det gick så snabbt, nu är hela hö stallet färdigt, får ta det sista i helgen, om inte mamsen hjälper mig på torsdag, för då är det klart innan helgen, haha
Hon är en pärla!! ❤

Nu ska jag snart ta in mina killar för kvällen, åka in med Z imorgon!!

Linda 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!