fredag 9 augusti 2013

Fredag..

Härligt väder det har varit idag!
Jag var nere en snabb runda på jobb, sen lite ärenden o hem!!

Jag var ute & gick med Z över en halvtimme, gick lilla rundan, medans Thea skrittade på floxia, massören var hos oss igår ang Z rygg, har fått ont i ryggen, vid sadelläget, lite stel på vä längre bak & hö på halsen, men det såg lovande ut iallafall, imorgon får han gå i linan en liten stund. 

Carlie var med Mats på husarerna igår i Landskrona, gick bra, o idag tog vi lite kvällshoppning. 

Thea o jag duschade lillis, som var allt annat än vit kan jag lova, men lite bättre blev det i allafall.
Sen fyllde Thea på vatten till djuren o Johannez tömde mockekärran till gräsklipparen ( han gör det så bra, o tycker det är så roligt, o jag slipper).

Har mockat ur hagarna, tar det sista imorgon, men först så ska jag hjälpa till på tävlingarna i Kågeröd imorgon!

Nu ska jag läsa lite pocket, innan sängen kallar!! Natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!