måndag 19 augusti 2013

Första skoldagen

för barnen idag, var lite jobbigt att få upp dom imorse, jag själv kom upp med lite väckningshjälp!!

Det hade gått bra för dom idag, samma schematider som förra året, har dom. 

Jag hade en hel del på jobbet idag, även löner. Fixade mer färg till stallet, har målat en boxfront färdig, bara gallret, som ska målas svart, får se om jag hinner mer imorgon!!!

Jag, ulli & Thea har ridit på banan idag. 
Tränade på att öka galoppen, korta in, öka osv idag. Gick fint, provade lizzie en sväng. 

Känner att jag måste sälja av lite saker 
Har ett par nya läderstövlar i märke badminton, nypris: 1499:- nu 1000:- endast provade 2ggr storlek 37 normalvidd. Ett par läderstövlar med dragkedja 38 normal nypris: 1800:-
nu 1000:- dessa oxå endast använda nån gång. Intresserad så ring 073-326 09 00 

Nu blir det lite tv & godis innan sängen kallar!  Kram på er!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!