måndag 5 augusti 2013

Första jobbedagen

Gick ju bra, lite segt när kl ringde, men sen vaknade jag till när jag fått mitt efterlängtade morgonkaffe!

Hade en del på jobb, men det flöt på bra. Sen hämtade jag barnen & dom åt en glass på rosa kiosken.

Var iväg & köpte lite nya kläder till Thea & med hem fick jag även en snobben pyjamas, jag hade alltid dessa varianter,när jag var yngre, är en älskare av snoopy... 

Köpte även pizza med hem till kvällsmat idag.

Skulle ridit idag, men var för seg, så det får bli imorgon. 
Har precis tagit en dusch & hoppat i min nya pyjamas, så nu blir det film & godis istället!

Så vi hörs imorgon! Kram kram 



2 kommentarer:

  1. Oj vad fin du är.. Hoppas allt är bra med dig :)

    SvaraRadera
  2. Det hade varit bättre med en bild på din rumpa i tidbyxor ;)

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!