måndag 26 augusti 2013

Flyttat hästar & förkylning..

Efter jobb idag, skulle jag o Alex rida, men när jag tog in hästarna var Carl förkyld, med snuva, fast ingen feber, pratade med veterinären, så nu får han vila nån dag, sen joggas igång lite lätt, så tråkigt, jag blev ju taggad att tävla nu!

Jag gjorde lite läxa med Johannez idag, Thea har ingen denna veckan.
Sen målade jag sista boxen i högra stallet, bara galler kvar nu, skönt!

Sen blev det lite kvällsmat, innan jag Sofie o Alex hämtade hem Loreda & Contan, dom har åkt till grannen, som har en mkt bete, dom får gå där ett tag nu, om vädret tillåter!!


Imorgon ska jag ringa veterinären ang Z ska kolla upp hans rygg på grunden, röntga mm, så jag får klarhet, vad problemet är!

Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!