fredag 23 augusti 2013

Feberfri igen

Hej!!
Så nu är jag bättre fick hög feber i tre dagar o duktigt ont i halsen, men nu är det bättre.
Var uppe o skuttade med carl lite igår, men orkade verkligen inte mkt. Var tvungen, för jag ska tävla imorgon, och det var ett antal år sen kan jag lova.
Thea hoppade oxå, hon tycker det är riktigt roligt nu. 

Jobbade idag, sen körde jag & mötte upp mamma, för att lämna Johannez hos henne i helgen.
Sen red jag o Thea ut en kort runda,  & det gick bättre än igår, så nu hoppas jag att orken är tillbaka till 100% imorgon.
Riktigt härligt väder idag. 

Sen körde vi ner med Thea till farfar, o jag tittade till Contan & Loreda som har det såå bra, rikligt med bete & vyer att springa på, härligt!

Ikväll har Carl duschat & Mattias har hjälpt mig att putsa mina saker, så nu blir det tv & film, godis innan sängen kallar!!

( om ni har försökt ringa mig idag, så har telefonen varit död från o till nästan hela dagen) 

Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!