tisdag 18 juni 2013

Dagens Projekt

Hej!!!
 
Har länge velat göra en "fransk dörr" i Loredas box,  där behövs ingen dörr för att
gå ut med hästarna längre, eftersom det fick bli en fölbox där nu!!!
Så idag tog jag tag i det, men när jag skulle såga dörren, så gick det mindre bra, jag tog vinkeljärn o hade ett noga förberedande jobb, och det såg bra ut, när jag hade sågat, tills jag tittade på andra sidan, oj oj så snett det blev, orkade väl inte hålla sågen rakt!!
 
Men jag bandslipen och försökte fixa till det mesta, så det blev rätt hyfsat till sist!!!
Har spacklat alla hål mm tagit bort handtaget.
Så imorgon ska jag fixa plåt, och då fuska lite med den, så blir det riktigt rakt o fint, och måla det sista finischen med!!!!
 
Loreda blev glad, nu kan hon titta ut på sina kompisar utanför!!!!
 
 Kram Linda
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en skön kväll!!! Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!