måndag 22 april 2013

Varit mkt på sistone!!!

Hej igen!!
Längesen sist va??? Har haft fullt upp här hemma!!
Gjort vid stallet, målat en hel del röda bjälkar vita istället, fixat duschspiltan, sen har jag avlutat vår sadelkammardörren, den hade ett antal lager färg, men nu är färgen borta o den har fått lite olja, sen har jag matchat med en ny dörr till foderkammaren, ska bara betsa den så den matchar den gamla dörren, snyggt blir det iallafall!!!

Idag har jag linat Z o jag o ulli red ut med Carl o lizzie, härligt!!
Sen har min älskade mamma varit o hjälpt till med köksträdgården, rensat ogräs, fyllt med gödsel, så nu väntar vi på literegn, sen ska det sås!!
Hon är en älskad pärla!!! ❤❤

Imorgon blir det byte av däck på transporten mm
En tr tävling i helgen Gbg horseshow på söndag, ska bli kul!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!