söndag 7 april 2013

Söndagen

Hallå!!
Var uppe & fixade hästarna, sen stack jag o Thea ut o red, härligt väder, fast lite blåsigt!!
Sen kom Johannez hem efter att ha sovit hos en kompis, dom hade haft riktigt roligt tillsammans!

Sen kom fam Ohlsson o vi mockade stallet, Johannez & Albin tog en runda på sina fyrhjulingar, Thea putsade sin sadel & träns!
Mattias o Anders satte upp en plastskiva hos Loreda!

Sen tog vi en god fika, när dom hade åkt tog jag o Thea fram lite möbler på verandan, tog bort lite löv i källartrappen mm

Sen gjorde jag kvällsmat, lite biff stroganoff som fick bambuskott & bacon i, blev gott!!

Sen var det dags för mig att krypa ner i vår krypgrund, för att borra upp ett hål nerifrån, så att avloppsröret kan komma ner o vidare för att gå på stamledningen, var riktigt mkt sten, dammigt, lite jobbigt att ligga på alla små vassa stenar, men det gick bra, imorgon ska jag sätta på böj o rör o fästa i taket mm

Nu blir det tv!! Kram Linda










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!