måndag 8 april 2013

Från målare till rörläggare...

Hej!! Efter jobb idag, så fixade jag lite fika åt Anders & matte som hade kört till gården för att förbereda inför uppsättning av paddocksbelysningen!!

Mamma kom med vackra vit rosor, som jag tycker är så fina!
Tog en fika med dom, ulli o mamma idag, sen var ulli o mamma snälla o fixade stallet, medans jag målade sadelkammardörren o en hel del rött har fått blivit vitt i stallet, blir en hel del ljusare nu!!!

Sen kom Mattias vi satt o pratade lite med mamma, sen snackade jag med Alex en stund, medans hon red nån häst under tiden,, haha

Sen var det bara att byta från målarkläderna, för att sticka ner i krypgrunden o montera avloppsröret, så nu är det värsta fixat, skönt!!!

Sen läste jag lite spännande saga för barnen innan sovdags!!!
Har visst lite målarfärg kvar sen innan idag!! Haha

Nu blir det lite paus framför tv:n
Kram Linda








1 kommentar:

  1. Så kul och grymt att du fixar det mesta själv.. Kläm in någon helbild med om du har tillgång till det

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!