torsdag 28 februari 2013

Vårkänslor...

Oj vad jag vill göra mkt nu, nya blommor & fräscha upp, har jag fixat!
Flyttade in 2st mårbacka idag, dom är bara så vackra.

Sen vill jag fixa alla små saker, som behöver göras här hemma! Måla om lite nytt på vissa ställen!
Fixa färdigt barnens rum.

Sen vill jag ut o laga lite staket till hästarna, som har blivit dåligt i vinter, göra nytt staket runt min köksträdgård, fixa till där o kunna börja såå lite!

Kan det inte bli vår nu, så det töar i marken mm

Viiiillllll ha vååår nuuuuu!!!!

Mamma kom en sväng med god fika idag, o lördagsgodis till Thea & Johannez.
Vi satt o pratade en del, så skönt när man får ha lite ensamtid med henne!
Hon var även lite sällskap, när jag mockade stallet!

Senare åkte vi på hoppträningen & det gick bra, var lite seg o lite förkyld, men vaknade till efter ett tag, sista linjen blev riktigt bra!
Nu har man kommit igång igen, snart ska vi ut & tävla lite, roligt när det händer nåt!!

Imorgon är det Z tur att röra på sig!!
Kram Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!