tisdag 26 februari 2013

Sååå glad idag

Hej hopp!!!
Idag är jag sååå glad, snälla Alex & Sofie har hjälpt mig med Z idag!!
Han har stått nu i vinter, o hade ju problem med uppsittningen på han, har nog hänt nåt, när han har blivit inriden!!!

Men det fixade dom med ett fint samarbete tillsammans, lugna, bestämt, o han kommer inte undan problemet, utan måste gå igenom det, känns så bra!!
Nu ska jag bara sluka i mig denna positiva energi, så jag blir av med nervositeten & rädslan!!! För det är en fin gosse jag har!!!

Efter jobb idag var jag o köpte lite blommor, så det blev lite fint, åh framförallt lite vårkänsla!!!

Skulle baka två nyttiga bröd, som blev misslyckade, får blanda i lite annat mjöl o prova igen!!

Imorgon ska jag & Anders ut med Carlie o lizzie en sväng innan träning!!!
Även longera Z på schemat!!!

Lycklig Linda! Puss på er alla!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!