tisdag 5 februari 2013

Mina nya täcken..

Jag fick ju nya täcken igår oxå, så härliga!
Har ett par gamla duntäcken, som är så slitna, så där är knappt nåt dun kvar längre, lappat ihop i hörnen!
Men jag fick nya igår, ej äkta dun, men känslan är den samma o härlig kvalité & tål mer tvätt, finns på Jysk, kan varmt rekommendera dessa!!!

Idag efter jobb, så skulle jag o Anders till ridhuset o rida, men innan vi begav oss, så fick jag en genomgång av bil o släp, inför körkortet, gick bra tyckte han, jag fick godkänt hade koll!!
Jag tyckte det var bra att gå igenom påskjutsbromsen, för jag hade inte riktigt koll på innebörden men nu har jag!!!
Åh det slutade med att jag får ta o byta min egen på släpet, för där är inte 25% övers!!! Hmm

Vi fick ridit efter det, åh där var ju lite folk idag!!!
Sen har barnen duschat, smörjda, åh Jag var tvungen att klippa håret på Johannez, växer sååå snabbt, men nu ser han lite bättre ut!!!

Har packat mina saker inför snowboard åkningen imorgon, ska bli kul o testa min bräda, åh se om jag kommer ihåg hur man svänger, tar med lite knä o ryggskydd denna gången!!! Haha

Nu ska jag ta o tvätta ur min toning i håret!!! Ha det!!!! Linda




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!