måndag 4 februari 2013

Min födelsedag idag!!!

Jaha då blev man ett år äldre, hela 35 känns som att åren går snabbt framåt nu!!
Men som tur är känner jag mig som 23 år
;0)) man är ju inte äldre än man gör sig, eller???

Har haft en lugn dag, med nära o kära!!!
Ätit tårta & öppnat presenter!!!
Fick ett par svarta snygga ridbyxor, åh ett presentkort på Hööks av mamsen o pappsen!! Även en väckarklocka, undrar varför??? Haha
Åh ett fint kort med rim, om mitt liv sen liten, mamma är riktigt duktig på att rimma, likaså mina systrar, men inte jag ;0))

Sen blev jag riktigt possitivt överraskad av ulli & Anders present, det var två vackra hästhuvuden, som ska sitta på murarna på väg in till gården, sååå fina!!!
Ingick även uppsättning av dom..ler

Åh av Mattias & barnen fick jag ett par läderskydd till benen på Carlie, ett våffeljärn & en ny bra stekpanna, blev så glad för jag fick vad jag önskade, annars kommer gärna Mattias med nåt svindyrt som jag inte alls behöver eller önskade mig!! ;0))

Så nu har vi ätit goda frasiga fåfflor ikväll, mums, sen hann jag med att baka 2 nya goda limpor till imorgonbitti (brödet var slut) faktiskt snabbt o enkelt att baka istället, för att sätta sig i en kall bil, bara för att köra in till Ekeby för att handla bröd!!!

Får prova mina nya ridbyxor imorgon & steka nåt gott i min nya stekpanna!!!

Tack än en gång till alla som har grattat mig på min dag idag!!!
Åh till mina nära & kära: Jag älskar er!

Puss & kram Linda!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!