lördag 9 februari 2013

Lördag/Jobb

Hej!!! 
Imorse när jag vaknade, så hade det snöat en hel del, åh jag
skulle köra ända till Ö-a o jobba, inte kul men jag körde försiktigt!!
Lite segt på jobbet idag, läste faktiskt lite av Magdalena Graafs bok!
Inressant vilket tråkigt liv hon har upplevt! Får läsa färdigt den imorgon!!!
Stall & hästarna var fixat, när jag kom hem,, skönt!!!
Mattias & Anders har varit o fixat paddocksbelysningen idag, så nu ska den gjutas ner, sen
har vi belysning, så kan man rida senare om man vill!!!
Är över lag väldigt seg & smått irriterad över saker just nu!!!
Trött & huvudvärk har jag haft hela dagen!!!Tråkigt!
Skriver på datorn idag, istället för på mobilen, tänkte kolla hur lång tid det tar att
ladda upp en film??
(film på min Johannez)

Det tog inte så lång tid idag!!! Tänkte det kunde vara lite roligt att lägga upp en
film då & då!!!
Nu tänkte jag titta lite film & äta godis för det är ju lördag!!!!

Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!