tisdag 12 februari 2013

Lite förvirrad?? Jag?? Nej då!!

Halloj!!
Nu är jag nog lite snurrig, Carlie råkade få gå ut med sina back on track skydd på sig i hagen!! ;0)) som det kan gå! Haha

Efter jobb har jag varit iväg o fixat ny fondation & mascara till mig!
Passade på att fixa lite nya ullsockar till mig o barnen, man ska vara varm om fötterna, allt annat än vad jag var på hoppträningen igår, fast jag red o höll igång, så var tår o fingrar frusna, åh frossade i hela kroppen vid lite väntetid , fast jag höll igång o travade, annars gick det bra igår, vill gärna ha lite framåtvikt som jag får träna bort!!

Har precis ätit lite ärtsoppa, åh nu ska jag vila o läsa en pocket om Magdalena graafs liv!!! Imorgon får jag börja ta fram väskorna, tvätta lite, innan packning!!!

Ska bli roligt att åka skidor, men sen när jag kommer hem vill jag ha vår, vill ut o tävla, med lite varmare väder!!!

Linda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!