onsdag 6 februari 2013

Hemkommen igen!!

Har haft en trevlig dag i vallåsen med ulli, Anders & resterande av eleverna!!!
Vi har haft fint väder!! Hade ju snöat lite lagom inatt. Jag passade på att testa min bräda idag, mitt första åk börjar med att jag trillar när jag ska köra av liften, för hon före mig tappar sin stav mitt framför mig, slängde mig till vä, sen när jag skulle åka ner, så gick den nya brädan riktigt snabbt kan jag lova, fick inte in tekniken, så jag fegade ner för backen, typ hö vä, satt o pausade lite!!! Men trillade inte o slog mig nåt!!!
Andra fick jag lite hjälp, hade glömt att jag måste flytta benet, fram o bak, inte bara trycka runt!!
Åh då blev jag glad, för då åkte jag galant!!
Men sen så började jag bli trött åh det började gå lite sämre, orkar inte riktigt engagera mig, så gick lite sisådär, gjorde en vurpa, men jag hade ju skydd så det var ingen fara, men sen gav jag mig!!

För det hänger nån förkylning kvar, snabbt trött idag åh igår satt jag o gäspade enormt mkt, när jag skulle rida!!!
Men kul är det, när du svänger o det fungerar!!! ;0))))

Sen när jag skulle ta stallet, så fick jag hjälp av Louise & Carro, skönt när jag var trött!!!

Barnen har varit hos farmor & farfar efter skolan, åh har nu gjort sina läxor bra!!!
Nu kikar dom på tv, så det tänker jag oxå göra!!!
Linda!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!