lördag 9 februari 2013

Fredag/Helg!!!

Hej,, Halloj!!!
Nu är det helg,, skönt!!!
Idag har jag varit på Johannez skola o samlat in alla hans vinterkläder som inte kommit hem!! Pratade lite med hans lärare ang hörseln mm
 
Sen handlade vi hem lite ny hästmat, åh nytt hö har anlänt!!
När Jag & Johannez kom hem idag, skulle jag dammsuga, åh då
sätter vi ju på rätt så hög musik, så vi har lite roligt under tiden, Johannez bjuder på lite dans för mamma & sen filmar han mig i städrycken!!!
(visar film en dag)
 
Ulli & jag tog stallet, åh sen kom Anders & bjöd oss på fika!!!
Sen tog vi en runda i paddocken, jag orkade inte slänga på sadeln, så det blev en barabacka
tur idag med gosefilt under, det var varmt, men Carlie är rätt spissig & manke!!
Men vi gympade ändå ett tag!!! haha
 
Linda
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!