onsdag 13 februari 2013

Fick gjort en del idag!!

Har nästan packat färdigt allt, utom alla kläder!
Åkte iväg & gjorde lite nytta idag, åh hann med en solning, när jag var i byn!!!

Sen fixade jag stallet, skulle rida Carlie en sväng, men jag åkte åh hjälpte Kajsa med Kevin! Vi åkte till ridhuset, det gick bra!!
Men han är en stark, liten busig ponny på vissa saker, annars riktigt vacker!!!
Men jag tycker att Kajsa är riktigt duktig.

Ska bli sååå roligt att åka skidor, men när jag kommer hem vill jag ut & tävla med varmare väder!!!

Nu ikväll så har jag suttit med datorn, skulle göra en ny banner till bloggen, men blev inte nöjd, får göra om den!
Jag fick så ont i nacken, för jag har ingen dator som funkar, min skärm är spräckt, men nu kopplade jag in den till tv:n
Blev så glad för jag kan min dator, mina program utan o innan, men lite jobbigt att sitta på golvet & titta upp på den rätt stora tv:n, får ta ett ryck o fixa till det imorgon!!!

Linda



1 kommentar:

Skriv mer än gärna nåt!!