tisdag 11 december 2012

Stressigare kring Julen...

Hej! Några dagar sen jag skrev nu!
I lördags var vi på julbord på Sundspärlan!! Det var riktigt trevligt, jag hade så roligt, dansade verkligen mkt, som vanligt! Haha
Men ska jag vara ärlig, så mådde jag inte bra på vägen hem & hemma!
I leave it to that, men det var det ju verkligen värt!
Söndagen blev väldigt lugn för min del!!

Igår var jag o jobbade, åh fixade lite annat!

Idag har jag städat en hel del, åh fixat in mer julpynt, för nu känner jag hur stressen börjar krypa på!!!

Jag älskar att pynta till julen, åh baka, julklappar?!!!
Så nu får jag lägga på ett kol, om jag ska hinna alla måsten!!!
Men jag gör nåt varje dag, så blir det nog bra!!! Ska försöka fixa gran imorgon!!!

Nu ska jag ta lite glögg!!!
Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!