tisdag 4 december 2012

Söndrigt staket...

Så härligt med så mkt snö o så ljust nu!

Idag när jag kommer hem, så när jag stannar för att hämta posten, tittar jag in i hagen!! Åh då går alla hästarna tillsammans i samma hage????
Lizzie o Z har gått igenom stänget o in till dom andra!
Hmm så går det, när man är smart o stänger av strömmen!

Jag o ulli har lagat allt idag, så imorgon är det kanske som vanligt! Haha

Imorgon kommer hästmassören, o ska massera igenom 2 av hästarna! Sen ska jag o Anders rida en sväng, får se hur pigg carlie är då!

Jag har fixat mina kransar på dörren idag, snart luciapynt, nu går det snabbt till jul...

På fredag kommer Arnold med ett sto till stallet, blir spännande!!
Nu kommer det att hända lite i stallet, kul!!!
Fullt blir det iallafall!

Imorgon måste jag fixa mina naglar, hämta min nya klänning
hinna sola en sväng, för till helgen ska vi ut o äta middag o ett julbord!!!

Kram på er!! Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!