måndag 3 december 2012

Kransbindning....

Idag har jag ringt en massa & gjort nytta, var o fixade däcken på bilen så skönt!!
Är verkligen inte glad för att köra i detta vädret, men med dubbdäck känns det lite tryggare iallafall!!! Transporten är även iväg för byte till dubbdäck!!!

Sen har jag ringt o fixat så att jag äntligen ska få snöplogen på furhjulingen, för det kommer verkligen att underlätta med den, så kan man ploga gångar, så man kommer fram lätt här runt på gården!!

Jag har bundit en krans, skulle bli 2, en till varje dörr, men mossan tog slut, så får fixa mer imorgon!!! Gjorde bara enkla mosskransar igår!!!

Visar en bild på vår gamla vagn, som pryder utanför stallet i år!!!

Har lite p g nu i stallet, roligt!!!

Nu blir det lite pocket för min del, inte så super pigg ännu, idag har jag en jäkla frossa igen!!!

Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!