fredag 21 december 2012

Fredag!!

Nu har man ledigt ett tag, sååå skönt!
Står just nu & väntar på att min baconlindade fläskfilé ska bli färdig!
Åh idag blir det lite risalamalta med god saftsås till efterrätt!! Mmm

Idag har jag varit på Hööks o fixat en bitsten med äpplesmak att hänga i boxen till Z, för han är en rastlös liten vandrare i sin box, tänkte hänga en gammal borste som han oxå kan bita i!!
Hoppas att det hjälper, för min lilla kille!!!
Loreda fick en ny röd grimma, kom på att jag har bara haft valacker på senare tid, så jag handlar mkt blått, men nu fick det bli en röd grimma!!!
Imorgon ska jag klippa lillis igen, o trimma till dom andra mm

Ha en skön fredagskväll, jag tror tom att jag ska lyxa till med ett glas vin till maten!!
Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!