söndag 3 juni 2012

Söndag!

Hej igen!!!
Det bloggas inte mycket nu,men all ledig tid går åt till att vara i trädgården!!!
Jag håller på för fullt i min köksträdgård,har ju sått en hel del, åh mer blir det!!!
Håller även på att göra större,mer att plantera & så på!!!
Det är riktig avkoppling att gå & pyssla här!


Vill ju jättegärna ha ett växthus, men det blir inte i år...
När vi är färdiga med våra kupro, veranda & resterande inne, så kan vi kanske
ge oss på ett växthus nästa år!!!

Jag har köpt en vinranka i kruka, blå vindruvor
den är såå fin, hoppas att jag lan övervintra den!




Hoppas att ni har haft en skön helg!
Kram Linda

5 kommentarer:

  1. Härligt att pyssla i trädgården, ger en ro i själen...
    Tänkte titta ut en dag,du kan väl höra av dig inom det närmsta när det passar dig bäst.
    Kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!! ja visst är det härligt!!! Jag kan på Fredag om det passar dig!!
      Kram linda

      Radera
    2. Sorry kan inte på fredag, men nästa vecka torsdag eller fredag om du kan :=))
      Kramiz//kullervilla

      Radera
  2. Vilken härlig vinranka. Har Du smakat druvorna?Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!! Nej inte än, men jag hoppas att få göra det sen, när dom mognat...
      Kram linda

      Radera

Skriv mer än gärna nåt!!