söndag 10 juni 2012

Pågående projekt....

Hej!!
Hoppas att ni har haft en trevlig helg alla!
Själv har jag suttit med bokföring igår & idag, så
tråkigt men ett måste! Nu är det klart!


Sen håller jag på med mitt projekt köksträdgården
som går framåt,jag håller på att täcker med pressening,där det sen ska
bli flisbark. Nu har jag flyttat ditt ett sorts planteringsbord,som
kan vara bra att ha här, så man kan skära blast på rabarber,morötter mm
innan man tar in grönsakerna.


Har även satt stolpar & snickrat en låda runtom!
Denna ska få fungera som en avskiljare, som ska sås luktärt
krasse som slingrar sig upp, vill gärna blanda in blommor!
tycker det blir en mysfaktor här då!


Lite nya kryddor har fått flytta in, äpplemynta
chokladmynta & citronmeliss!!
Dessa doftar såå härligt!

Ikväll blir det god mat & film med en kompis som är på besök!

Kram Linda

6 kommentarer:

  1. Oj vad flitig du är.. Och vad stor odling du ser ut att ha!! Grymt jobbat

    SvaraRadera
  2. Tackar!! ja det blir bara mer & mer! det är ju riktigt roligt!!

    SvaraRadera
  3. Lägg gärna upp fler bilder på det när det är klart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska jag,men det är ett tag till dess, växthus
      blir det inte förrän nästa år, men jag kan visa vad som
      händer på vägen.. Linda

      Radera
  4. Spännande.. Det är rätt så mycket jobb med det kan jag tänka mig. Har du ingen mailadress ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är en del jobb,, lindagamlastallet@hotmail.com
      är min mail!!!

      Radera

Skriv mer än gärna nåt!!