tisdag 17 april 2012

Tränade idag

Hej igen!!
Jo jag tog mig i kragen & tränade idag, först var jag ute på grusvägen
sprang & gick om vartannat, för min kondis är inte på topp!!!
Sen körde jag ett lite nättare pass hemma, men shit vad man tappar snabbt!!
Men förhoppningsvis så har jag kommit igång nu,, åh skor jag använder
när jag tränar mm är mina älskade NIKE jag älskar dessa skor,för dom är såå sköna!!!

Sen har jag varit & solat en sväng,behöver verkligen mer sol nu!!!
Köpte 2 nya nagellack idag,lite pastellfärger nu till sommaren, som
det kommer att komma mycket av, har precis målat det ena här!


Måste nog ta & fylla på mina naglar igen, gör inte det så ofta!!!
Men sommrigt lack tycker jag!!!
Nu ska jag ta lite kaffe efter maten, & sen ska jag läsa lite pocket
gör det i perioder, när det är skit på tv:n!!!

Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!