söndag 22 april 2012

På bättringsvägen!!

Hej!!!
Inte bloggat på ett tag,har gått & dragit på mig nån förkylning!
Jätte ont i halsen & sticker i öronen, o helt matt i kroppen!!!
Men nu har jag vilat upp mig,så jag börjar känna mig bättre!!!

Var med Thea på handbollsmatch i lördags, så hon skulle få lite
rutin på hur det går till!!! Gickjättebra för hennes lag!!!

Idag har jag inhandlat nya solglasögon!!!


Blev svarta med silver på sidorna, lite större modell, jag brukar inte handla det
för jag har så litet huvud,så det känns som om jag försvinner!!!

Handlade även ett nytt träningssett till Thea en lila tröja & svarta shorts
i Nike,även en gul tröja till mig!!!
Nu ska jag läsa lite skvaller,känns inte så motiverande att gå ut & göra
nån nytta i detta trista väder!!!

fotograf är johannez


Ha en skön söndag!! Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!