onsdag 11 april 2012

Onsdag...


Hej!!
Idag vaknade jag med rejält ont i halsen, känner mig sliten!
Har lite måsten att göra idag....

Åh nu sitter jag här & undrar vart tog min träning vägen???
Jag som var såå på G,men efter gran Canaria har jag inte tränat &
börjat äta i samma gamla banor igen, inte bra!

I dag så ska Thea på sin första handbollsträning,får se om hon tycker det är kul
& efter det så ska jag ge mig på ett träningspass!!!


Detta goda påskägg,satt jag & mumsade på igår!!!

Ha en härlig Onsdag!!! Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Hoppas det halsonda försvinner...annars får du ta det lugnt med träningen..inte bra med halsont och träning! Krya på dig..och mmm vad ägget såg gott ut!!

    SvaraRadera
  2. Ja det är sant,men nu mår jag bättre,så får väl träna lite snart!!!
    Gott Mmmm men såååå onyttigt!!! haha

    SvaraRadera
  3. Vilket smarrigt ägg! Ser ut som man kan äta hela skalet ;0p . Tack för några härliga dagar i Sälen. Så himla mysigt. Nu måste man verkligen ta tag i träningen efter all god mat och godis. Hur ska det annars bli med beach 2012 ??? Kramizar Syrran

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!