tisdag 17 april 2012

Hej hej....

Hej!!
Vilket härligt väder,snart ska jag gå ut & gå lite,har ju som sagt stannat upp
med träningen,åh det är inte bra, för nu börjar mitt problem med ryggen att smyga sig på igen!
Så idag måste jag ta mig i kragen & köra ett pass,här hemma!!!


Sen undrar jag om det är nån som kan rekommendera New Lashes
nån som har använt,och sett resultat!!!


Om ni testat & tycker att den ger resultat är jag tacksam för svar!!!
Är den bra,så vill jag gärna köpa den!!!
Nu ska jag träna vi hörs sen!!! Kram Linda

1 kommentar:

  1. Hej, hade svängen in här!
    Jag har använt New lash, använde det i ca 4 månader.
    Jag såg ganska stor skillnad efter ca 2 månader kanske.
    Dom blir markant längre,dock tyckte jag att dom blev lite "Ostyriga".
    Det tyckte jag blev lite svårt att få dom snyggt separerade.
    Så därför slutade jag med produkten.. Kramar =)

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!