onsdag 22 februari 2012

Handlat & bakat idag...

Hej!!!
Idag har jag & Johannez varit iväg & växlat pengar!!
Sen handlade vi mat på maxi & då hittade jag
strevia sötningsmedel & mandelmjöl, som jag har
tittat på på näthandel... Jag har ju snöat in mig påLCDF kosten..
Tycker att den verkar förnuftig,med mindre socker & kolhydrater.
Sen tycker jag kanske inte att man ska proppa i sig fett,men
man går efter tycke & smak... helt enkelt!


Sen bakade jag min första LCHF kaka,, åhhh
jag kan lova att den blev såååå god!!!


Sen hittade jag & Johannez en ny bikini,, han tyckte mamma
var sååå fin idenna,så då blev det den..ler


Hoppas att ni har det bra!!! Vi syns!
Kram Linda


1 kommentar:

  1. hej linda
    har svarat i förra inlägget
    Stevia strö och mandelmjöl låte spännande. Har haft växten stevia men den klarade sig inte...
    Du kommer att bli tjusig i bikinin.
    kramiz

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!