tisdag 21 februari 2012

Förbereder inför Resa..

Hej!!
Det var ett tag sedan... denna veckan har barnen sportlov!!
Åh jag håller på att packa resväskan,för på lördag beger vi oss till varmare grader.
Är ingen höjdare på att packa, ändrar mig hela tiden,ska jag ha
detta med eller är kanske det bättre!!!

Men jag tror jag packat ned det nödvändigaste o lite till!!!
vi blir borta 1 vecka!!! Ska verkligen bli skönt!!!
Har inhandlat ett par nya skor,såå underbart sköna att gå i!!!

För er som undrar om butiken,så kan man inte längre handla
på näthandeln, men jag kommer att öppna nån helg
efter att jag kommer hem igen...Skriver det
då här på bloggen och facebook!!!

Nu ska jag förbereda för kvällsmat!!!
Syns snart igen!!! Kram linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!