tisdag 21 februari 2012

Ett tips för er som tycker om baggy!!!

TÄVLING!!

Från och med idag t.o.m sista februari, kommer vi ha en tävling här på Bloomings Facebooksida och vinsten är ett par Lovely blue baggy jeans i valfri storlek och utförande värde 1099 kr!

För att delta i tävlingen, BEHÖVER NI GILLA VÅR FACEBOOK SIDA SAMT DELA DENNA LÄNK! Kommentera att ni "Gillat och Delat" här i kommentarsfältet så drar vi vid tävlingens slut en vinnare!

Lycka till!


För er som har facebook & vill ha möjlighet att vinna dessa baggy jeans!!
Lycka till!! Linda


7 kommentarer:

  1. hej linda
    Gjorde ett besök hos dig i söndag men ingen hemma och butiken stängd. Hoppas allt är bra. Tittar jag ut en annan dag.
    Har inget facebook så de snygga jeansen kan inte bli mina
    kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!! Nej jag har stängt, kommer att öppna några helger efter jag kommer hem!!! Jag har skrivit en kommentar,men som jag nu ser inte finns pådin sida!!!

      Har fått en beställning på ordspråk, för 325:-
      Ordspråk:det med 2saker vi skage våra barn,och hon vill ha
      en fjäril,en vit ros & en sak till,fick du bestämma!!!
      Kan du ordna detta, gärna så snabbt som möjligt!!! Kram

      Radera
    2. hej linda vad skall tryckas på den, fattar inte, vi skage våra barn??? Är det det finns två ting vi bör ge våra barn :=)) du menar.
      fixar det bara jag vet vad som skall tryckas
      kramiz//

      Radera
    3. Ja det är det!!! Jag åker iväg en vecka nu, men jag skriver
      till henne att den är färdig när jag kommer hem, såkan du väl komma då??? kram

      Radera
  2. Både gillat (älskar) och delat, länk åker strax upp på min blogg, (hojta till om det inte är ok) Dom här va ju helt fantastiska. Hade min budget tillåtit det hade jag köpt ett par av varje modell. Snyggaste jeans jag någonsin sett.

    SvaraRadera
  3. har gillat och delat mycket snygga byxor :-)

    SvaraRadera
  4. Gillat och delat. Ser onekligen ut som ett par bekväma byxor. Gilla...

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!