tisdag 31 januari 2012

En tisdag.....


Hej på er!!!
Denna tisdag började med ett träningspass på morgonen, sen
 har jag varit med min gosse på hörseltest, det gick bra!!
Barnen fick en god fika på lassarettet, men jag drack bara en latte!!!!

Sen har jag bakat 2 limpor till, för familjen har blivit galna i
ett bröd som jag bakade, så nu får jag baka baka baka,men det är roligt!!!

Johannez har fått ett nytt skrivbord på ditt rum, så han har
bättre plats till att göra läxor mm...
(visar det nån dag)

Jag har öppet i butiken nu till helgen!
Lörd & Sönd :11,00-14,00
10% på hela sortimentet!!!

Kram på er!!!!



1 kommentar:

  1. Hej! Fin blogg du har med mycket fint. Men butiken gamla stallet finns inte längre då ? Eller ??? Hade ju tänkt göra ett besök till den idag. Om vi inte ses så får du ha det så bra.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!