torsdag 20 oktober 2011

Hej hopp det var längesedan!!!!

Oj!!!!!
Jag vet inte var jag ska börja, det var verkligen längesedan
jag skrev här, det har blivit en ofrivillig bloggpaus här, känner jag!!!

Har haft lite mycket privat, har haft stora problem med min rygg
som jag nu har fått rätt så bra ordning på det var riktigt illa var
3 dag, kunde jag knappt gå, stå eller sitt!

Åh det går inte så bra om man är egen företagare.
Allt vad det innebär att packa upp varor, skicka paket, bokföring, hinna
uppdatera hemsida, fixa och trixa inne i butiken, fylla på med saker mm

Ska hinna med att sköta hemmet, tvätt, laga mat städa,
följa med barn på aktiviteter, och vi har ju 2 hästar som måste ha mat & skötas..
det känns som att man är bara människa, ibland hinner man bara inte med!!!!

Men nog om det nu!!! Nu känns det mycket bättre i allafall!!
Åh tiden bara flyger iväg, nu är det höst, åh snart Jul, jag har uppdaterat med
nya varor på hemsidan, även julsaker...

Det trillar in varor nu hela tiden, även julsaker så ni får hålla koll...

Har fyllt på med våra härliga Doftljus från Durance!!!
Finns i många olika dofter, som för mig är ett måste att
tända nu, när det är höst!!!!!

( Även bra julklappstips, för dom som har allt)

Ha en trevlig torsdagskväll!!!!
Kram linda

2 kommentarer:

  1. Hej linda
    Skönt att höra av dig :=)
    Tråkigt att du haft ryggproblem men skönt att det är bättre.
    Tittar ut en dag. Nu skall jag ögonshoppa på din hemsida...
    kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  2. Ja kolla gärna ut en dag,,, du måste nog göra
    lite påfyllning tror jag!!! Kram Linda

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!