söndag 21 augusti 2011

Vilken härlig Söndag...


Hej!!! Vilket härligt väder vi har idag!!!
Jag har varit ute och tagit in en roskvist i trädgården, jag
bara älskar rosor, sen vi flyttade ut på denna gården
som nu är 3 år sen, så har jag planterat en massa rosor
klätter & buskar, och fler ska det bli, i den nygjorda rabatten
vill jag ha en lila klätterros, den får komma nästa år...

Sen den vita trädlådan, som jag snickrade i våras, där
satte jag 2 klätterrosor 6 en klematis, åh det har verkligen
växt upp mycket fint på denna sommar...

Idag ska vi även ta farväl av vår lilla ponny, som ska flytta
till nytt hem,efter att vi beslutat att vi har inte tid
för hästarna här hemma!!
Jobbigt, men ändå känns det skönt att dom får komma till
nån som har mer tid för dom!!!

Ha det bra!!!! Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!