onsdag 17 augusti 2011

Tillbaks igen...

Efter en välbehövd semester med familjen!!!!
Så skönt det har varit, mattias har haft 1 vecka semester, och
då passade vi på att åka till Skara sommarland & Astrid Lindgrens värld
med barnen!!! Vi var på Katthult, där Emil spelades in, verkligen
en vacker Småländsk Gård!!

( I Emils snickerboa i Katthult, med alla träfigurer)

Känns som att man inte räcker till, när båda jobbar mycket, och
även har en stor renovering på gång, men nu känns det
 bra som mamma när man har hittat på nåt med barnen i sommar!!
Vi har även varit på busfabriken, tropikariet, Tossellilla & Helsingborgsfestivalen!!!
(det dåliga samvetet)

Idag har första skoldagen varit för lille johannez, thea hon är van
börjar ju 3:an nu!!! Så nu är det åter till rutiner igen...

Jobbet på ovanvåningen fortsätter här, för nu närmar det sig slutet
vill verkligen få det färdigt innan vintern, för nu börjar den härliga
HÖSTEN tränga sig på med härliga kvällar med brasor, raggsockar mm

Jag har fått problem med min hemsida, ordrar mm
Så vissa beställningar hade inte kommit till min mail, jag har
ordnat det nu, men tyvärr, så har en del fått vänta ett tag, jag ber hemskt mycket
om ursäkt för detta & hoppas att ni har förståelse för det...

Snart är det dags för mässor & nya varor, har redan så smått
börjat att beställa!!! Kul men nytt nu!!!

Nu har vi öppet:
Torsd-Fred: 14,00-18,00
Lörd-Sönd: 11,00-15,00

Ni är hjärtligt VÄLKOMNA!!
Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!